Köksdetaljer

Oftast på kvällarna när de flesta varvar ner efter en lång dag går min hjärna fortfarande på högvarv och av någon anledning blir jag ibland ännu mer rastlös då än under dagen. Något att göra när det kliar i fingrarna och kryper i benen är att möblera om lite i köket vilket jag pysslade med förra kvällen för att inte bli galen på mig själv.

 
 
 
Imorgon börjar utmaningen att sysselsätta mig själv under två långa sjukskrivningsveckor. Vad ska jag göra? Att jag jobbade första veckan av sjukskrivning var väl inte den bästa idén men det finns som sagt en anledning till varför jag har blivit förbjuden att både jobba och studera just nu. Jag har i alla fall några få saker inplanerade som jag ser fram emot under dessa två veckor, en biokväll med en fin vän och en övernattning på hotell med spa tillsammans med min fina sambo. Resten av dagarna får jag ta som de kommer.
 
 

Kommentera här: